Není triko jako triko a vlna jako vlna

Není triko jako triko a vlna jako vlna

Popularita termoprádla a oblečení z merino vlny každoročně stoupá a obzvláště mezi lyžaři je díky svým vlastnostem velice populární. Avšak ne všichni výrobci přistupují k zpracovávání tohoto úžasného materiálu jako norský Devold.

Abychom všemu porozuměli, že to vše není jen o výrobě trika z vlny, musíme se přenést zpět v čase až do roku 1853, kdy v norském Ålesundu Ole Andreas Devold, začal s výrobou a prodejem vlněných čepic, prádla a svetrů. Jeho prvními zákazníky byli rybáři, každodenně bojující se živly divokého norského pobřeží. I Roald Amundsen a Fridjoft Nansen si na své polární výpravy logicky vybrali to nejkvalitnější dostupné oblečení od Devoldu.

Během více než 160ti let rodina pana Devolda zdokonalovala know-how výroby z vlny a inovuje ho dodnes. I díky tomu je Devold technologicky a zkušenostmi vždy o několik let napřed než konkurenční firmy a výrobky se kterými přijde na trh opravdu fungují v kvalitě na kterou jsou lidé už u Devoldu zvyklí. Když Devold nějaký nový výrobek uvede na trh, tak se pak úspěšně vyrábí po několik let. Teplé lyžařské prádlo jako Duo Active a Expedition se vyrábí s drobnými úpravami již skoro 20 let, nemluvě o svetrech Islender, které jsou v kolekci již přes 150 let.

Investice do kvality

Na rozdíl od mnoha jiných značek se Devold rozhodl nejít cestou přesunutí výroby do Asie, ale vybudoval vlastní továrnu v Litvě a vlnu získává z předem nasmlouvaných farem v Tasmánii, Austrálii, Argentiny a Nového Zélandu. Prostě celý výrobní řetězec má pod kontrolou.

I díky tomu se pyšní velice nízkým procentem reklamací. Pouze 0,06 % výrobků je vráceno k reklamaci, a to především díky výběru kvalitního materiálu, léty získaného know-how, pečlivé a kvalifikované práci jeho zaměstnanců a striktní výstupní kontrole.

(Visited 212 times, 1 visits today)